Saturday, February 4, 2012

BHIP GLOBAL dah masuk INDONESIA !!!

Assalamualaikum... anda semua apa khabar? Semoga semua sihat dan bertambah-tambah rezeki !
Bagaimana dengan bisnes online anda?

Ada BERITA BAIK yg ingin saya khabarkan kepada anda semua! Cuba lihat gambar di bawah! 

Ya betul! Syarikat BHIP GLOBAL sudah masuk market INDONESIA... Secara RASMINYA ! Wahhh... PELUANG ni! Sambil-sambil target untuk pasaran dalam Malaysia, Singapura, dan Brunei, kini saya boleh kumpul rakan bisnes dari negara seberang...  


Anda bayanglah indonesia mempunyai kepatatan penduduk 200 juta berbanding malaysia yang ada cuma 28juta saja. So, sebelum network di sana berkembang, saya pun nak taja rakyat Indonesia dalam MOMB... Tak perlulah saya nak ke INDONESIA untuk menaja sebab namapun bisnes online! hihi... Website dan sistem MOMB-BHIP dah cukup lengkap ! Teman-teman dari seberang pun sudah bertambah di dalam friend list FB saya...

Jadi, sebelum kami bergerak jauh meninggalkan anda yg TUNGGU dan LIHAT je... apa kata kita sama2 menaja rakan kita dari seberang! Senang je... Daftar percuma dan tunggu hari Rabu utk presentation secara maya... Webinar kami setiap hari Rabu 9.30 malam! Boleh Daftar untuk hadir webinar di sini--> Klik Sini

Ok... Sampai jumpa lagi ya!