Thursday, December 15, 2011

5 Perkara Anda Perlu Tahu tentang bHIP Global

 5 PERKARA PERLU DIKAJI SEBELUM JOIN MANA2 SYARIKAT NETWORK MARKETING

1.Kepimpinan (Leadership)

Siapakah Pengasas, Pemilik dan Pemimpin bHIP Global?

Kesemua syarikat hebat memiliki sistem sokongan terbaik yang menarik pemimpin hebat ke dalam pasukan sokongan mereka. Pengasas bHIP Global mempunyai 30 tahun pengalaman dalam industri network marketing sebagai pengedar. Terdapat kepercayaan dalam Network Marketing bahawa,"Syarikat terbaik adalah yang dibina oleh pengedar untuk pengedar". Pemilik bHIP Global adalah sangat beretika, sentiasa bekerja keras dalam pasukan dengan semangat tinggi untuk membina sebuah keluarga pengedar seperti budaya korporat. Falsafah mereka- Untuk menentukan masa hadapan, belajar dari masa lampau. Pengasas bHIP telah cukup berpengalaman sebelum ini dan kini mereka sedang mencipta semula rekod dalam industri ini.

2. Produk ~ BEST ANTIOXIDANT

Adakah produknya unik, berkualiti tinggi, mendahului kategori dan diperlukan oleh pengguna ATAU sesuatu yang orang ramai boleh dapat di kedai runcit biasa?

bHIP menawarkan produk yang eksklusif, inovatif, unik, kepuasan segera, menyokong kesihatan dan kemewahan. Produk bHIP adalah 100% sering digunakan dan boleh dihantar ke serata dunia dengan mudah. Harga yang berdaya saing, dengan kos autoship yang sangat rendah dan mendahului dalam industri, seperti icing di atas kek! Try it, Feel it, Share it!

3. Pelan Bonus

Adakah pelan bonus ini adil pada bisnes saya dan network saya?

bHIP telah mencipta satu pelan bonus yang sangat lumayan yang direka khas sehingga 6 jenis pendapatan. bHIP Global adalah salah satu daripada beberapa syarikat dalam industri Network Marketing yang mempunyai pelan bonus "Pembayaran Infinity". Apakah maksudnya? Tiada potongan pada jumlah tahap tertentu untuk menjana pendapatan. Suatu pelan yang dibina oleh pengedar bagi menyokong Pengiktirafan Dunia abad ke-21 & Program Ganjaran yang cukup lumayan.

4. Sistem

Adakah syarikat ini menawarkan satu sistem yang berkesan dan terbukti untuk membimbing saya membina perniagaan dan network saya?

Sistem latihan bHIP Gobal adalah sistem online yang termaju dan direka khas lagi mudah dengan sistem mentor untuk semua pengedar. Dibina di atas platform yang lancar, sistem kami merupakan satu rekabentuk sistem yang benar-benar HEBAT dan MANTAP untuk abad ke-21. Ditambah pula dengan Sistem Support yang mantap oleh MOMB, Team Online Pertama Jus Maqui Berry di Asia!!

5. Masa (Timing)

Bagaimanakah anda menentukan masa yang sesuai untuk memulakan dan terlibat dengan Network Marketing bHIP?

bHip Global baru sahaja memasuki Fasa Permulaan dan anda tidak perlu bersaing dengan 100,000 pengedar lain yang telah mempertaruhkan wilayah mereka. Dr Charles King pernah berkata, "Masa terbaik untuk menyertai sesebuah syarikat Network Marketing adalah apabila mereka mencecah jualan USD50 juta Dollar jualan tahunan!", bHIP Global perfect!!





Photobucket