Monday, November 28, 2011

Hebatnya Jus Pantagonian Maquiberry

Sejarah dan Fakta tentang Produk Jus Maquiberry


Luangkan masa menonton video ini supaya anda lebih faham




Maqui Berry telah digunakan berkurun-kurun oleh suku Mapuche India dari Amerika Selatan. Buah ini tumbuh secara eksklusif di Patagonia Wilayah Selatan Chile dan Argentina. Maqui Berry merupakan simbol kekuatan, kesihatan dan kecergasan, ia juga dipercayai oleh orang asli bahawa ia mempunyai kuasa penyembuh yang menakjubkan. bHIP Global dengan bangganya membawa formula mustahil ini ke seluruh dunia bagi kali pertama. Selain daripada rasa sedapnya, anda juga akan menerima kombinasi nutrisi yang paling kuat, yang tidak pernah dijumpa di mana-mana di seluruh dunia.
Doktor dan saintis telah megambil keputusan untuk menggabungkan Premium Costa Rica Lidah Buaya Vera, Mineral Ionik Laut dan Resveratrol dengan Maqui Berry untuk mencipta produk unik yang dipercayai akan menawarkan faedah-faedah yang mendalam untuk berjuta-juta orang. Bahan-bahan ini telah diuji secara saintifik dan telah menunjukkan keputusan yang menakjubkan. Dengan menggabungkan bahan-bahan ini, bHIP Global telah mencipta produk yang amat istimewa dalam kategori ini. Ia adalah supplemen yang menakjubkan. Hayatilah badan yang sihat.
Antioksidan adalah bahan-bahan yang meneutralkan radikal bebas, sebatian-sebatian yang dihasilkan oleh metabolisme dan pendedahan kepada toksin dan sinaran yang membahayakan. Kerosakan radikal menyebabkan perubahan yang berlaku disebabkan oleh peningkatan usia. Ia juga akan menyebabkan keradangan, kardiovaskular dan merosakkan sistem saraf, fungsi pengimunan, serta perubahan sel-sel kanser.

 

Tahap aktiviti anti-oksida dalam makanan atau supplemen akan diukur oleh mata ORACnya. Semakin tinggi mata ORAC, semakin kuatlah aktiviti anti-oksidanya.
Ingin mencuba khasiat jus maqui???
Dapatkan dengan HARGA PROMOSI!!!
 



p/s : Hari-hari minum... Rasa sedap... sehari minum 2 penutup... rasa lebih berTENAGA!!!