Sunday, November 27, 2011

Hebatkah Group MOMB BHIP???

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum dan salam Sejahtera. Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya...

Ada yang tanya saya, HEBAT ke Biz ni... HEBAT ke Group MOMB ni?? Ni pandangan saya tentang pertanyaan yang diajukan!

* Idola saya kata apa ye....

Lebih kurang 2 bulan yg lalu, saya menerima msg ringkas di FB dari seorang sahabat dari Puncak Alam. Lebih kurang macam ni la " Nak join bisnes tak? Daftar free kat sini ... KLIK SINI...".  Teman saya ini juga seorang cikgu tetapi 'otak bisnes'... Di sekolah, dia juga dikenali dengan cikgu IT dan cikgu MAKOM (makmal komputer). Saya dan kawan2 pasti mencari dia kalau ada kaitan dengan komputer dan internet... Dipendekkan cerita, saya dan dia pernah join pelaburan Eas**** Fa**. Modal taklah besar mana, dalam 3K. Itu cukup besar buat saya. 2 kali dapat 'makan' bonus lumayan dari pelaburan ni, tiba2 keluar dalam surat khabar, syarikat ni disenaraihitamkan oleh BNM. Kalau tak silap, sekali dengan BULUH EMAS. Duit pelaburan kami dibekukan la... hihi... padan muka!!! Actually, saya LANGSUNG TAK SALAHKAN RAKAN saya ni... Ini bukan kali pertama buat saya nak income lebih dan tak jadi... Langsung TAK BALIK MODAL!!! Sebab masa tu saya tya dia, ada tak income 5D( Duduk Diam-Diam Dapat Duit)... Memang TAK ADA...hii... cerita sekadar satu IKTIBAR... 

Sambung citer...Saya baca sikit2 dan daftar la di web tersebut. Saya daftar free dulu sbb TAK RUGI PUN... Siap dapat web lagi...Sebulan lebih juga saya mengkaji jenis bisnes online ni sbb ini kali pertama nak buat 'bisnes atas talian' ni... Kaji punya kaji, join WEBINAR , tanya itu ini... join group Bincang MOMB di FB akhirnya tanpa ragu-ragu, saya terus mendaftar sebagai ahli VIP dan tak sabar-sabar nak minum JUS  MAQUI BERYY yang berkhasiap dan sedap!

Secara kesimpulannya, saya BERANI untuk mengatakah Group MOMB + BHIP GLOBAL adalah gabungan yang HEBAT!!! 

Sistem HEBAT MOMB :
  • Sistem automatik, bekerja 24jam sehari / 7 hari seminggu
  • kerja 1% , 99% sistem yang buat!!!
  • Team yang terdiri daripada pakar-pakar Bisnes Online Marketing
  • Latihan bisnes dan pemasaran secara online
  • Spill over percuma ; dapat downline percuma
  • Meeting / Perbentangan secara Online (Webinar)
  • Program Menjana Modal MOMB (Affiliate Percuma)
Sebenarnya byk lagi keistimewaan... Boleh baca di sini kalau nak tahu selanjutnya... KLIK MaquiberryNetwork

Fikir sendiri... Nak banding dengan kos hadiri kursus, beli buku, e-book, beli software... silap2 tak pandai lagi... Satu sistem yang Synergy + produk yg boom+ syarikat peringkt global + pasaran tempatan & antarabangsa... tak hebat lagi ke??? FIKIRLAH SENDIRI....


p/s :  Banyak yang saya belajar tentang online marketing setelah join MOMB sbb leader2 TAK LOKEK ILMU... Jom Buat PART TIME INTERNET MARKETER