Wednesday, March 14, 2012

KEGUNAAN DAN MANFAAT PLEASUR

Pleasūr - Kesihatan, Kepuasan dan Kebahagiaan Wanita

 Teknologi  sentiasa mengubah cara hidup  dan  mewujudkan trend. Sejak abad ke-19, pertumbuhan pesat sains dan teknologi telah meningkatkan taraf hidup manusia. Pada tahun 1998, tiga orang saintis bersama-sama menang Nobel-hadiah untuk perubatan bagi penyelidikan mereka di dalam teori tentang kesan Pathway Oksida Nitrik . Pleasur dibangunkan berdasarkan teori ini, yang membawa era baru di dalam suplemen kesihatan.



Pleasur (Nama Jenama: Pleasūr) produk hak milik Amerika Syarikat  yang dibangunkan oleh pakar sakit puan Ronald J. Thompson, MD berdasarkan teori kesan Pathway Oksida Nitrik.
Pemaju telah dilantik dan diberi kuasa bHIP Global untuk menggalakkan Pleasur ke pasaran di seluruh dunia untuk memberi manfaat kepada pengguna di seluruh dunia.
Bahan yang terdapat dalam Pleasur termasuk L-arginina, asid sitrik dan menthol. IA BEBAS DARI DADAH DAN HORMON EKSOGEN.
Pleasur boleh meningkatkan peredaran darah untuk meningkatkan fungsi sakit puan dan intim, untuk menjaga kawasan sensitif serta mempunyai kesan anti-penuaan.
Pleasur telah dilaporkan untuk memperbaiki dan mengekalkan kelembapan dan rembesan faraj, meningkatkan kualiti tidur selepas digunakan; memperbaiki pelbagai masalah akibat daripada pengurangan estrogen (kekeringan dan kepekaan); mengurangkan beberapa gejala menopaus; mengekalkan fungsi tisu alat kelamin wanita, dalam hubungan yang lebih baik dan yang lebih besar keintiman.

Pleasur adalah unik dan tiada tandingan dalam pasaran dunia. Pada tahun 2001, Pleasur formula telah dikaji secara meluas dan telah terbukti secara eksklusif berkesan dalam memperbaiki banyak fungsi sakit puan wanita.

Pleasur krim bukan farmakologi dan bukan hormon untuk kegunaan luaran. Ia adalah benar-benar selamat dengan tiada kesan sampingan toksik, pergantungan, ketagihan, kerengsaan, kesan teratogenik atau karsinogen, atau syarat-syarat yang maut.

Pleasur peningkatan keintiman topikal produk yang khusus untuk wanita yang berumur 18 hingga 80 

Dapatkan nasihat pakar penjagaan kesihatan yang berkelayakan sebelum mengambil atau menggunakan apa-apa bahan untuk tujuan perubatan .