Thursday, November 10, 2011



MASIH BARU "BAKAL GEGARKAN DUNIA NETWORKING"


ANDA MENCARI PELUANG?

ANDA BERADA DI WEBSITE YANG BETUL

Pelajari dengan saya Cara Sebenar Membina Perniagaan Internet Networking, dan membina  income tetap, walaupun anda tidak punyai kemahiran & ilmu didalam bidang ini


  • Tiada Kemahiran Tertentu di perlukan
  • Tidak perlu pengalaman di bidang ini
  • Belajar step by step dari sistem yang terbukti berkesan
  • Anda jadi bos
  • Bekerja secara part time atau full time
  • Sistem kami bekerja untuk anda 

Inilah peluang anda untuk menjana pendapatan !!!

APA KATA ROBERT KIYOSAKI??
 
5 PERKARA PERLU DIKAJI SEBELUM JOIN MANA2 SYARIKAT NETWORK MARKETING



1.Kepimpinan (Leadership)

Siapakah Pengasas, Pemilik dan Pemimpin bHIP Global?

Kesemua syarikat hebat memiliki sistem sokongan terbaik yang menarik pemimpin hebat ke dalam pasukan sokongan mereka.Pengasas bHIP Global membawa 30 tahun pengalaman dalam industri sebagai pengedar.Terdapat kepercayaan dalam Network Marketing bahawa,"Syarikat terbaik adalah yang dibina oleh pengedar untuk pengedar". Pemilik bHIP Global adalah sangat beretika, sentiasa bekerja keras dalam pasukan dengan semangat tinggi untuk membina sebuah keluarga pengedar seperti budaya korporat. Falsafah mereka- Untuk menetukan masa hadapan, belajar dari masa lampau. Pengasas bHIP telah cukup berpengalaman sebelum ini dan kini mereka sedang mencipta semula rekod dalam industri ini.

2. Produk ~ BEST ANTIOXIDANT

Adakah produknya unik, berkualiti tinggi, mendahului kategori dan diperlukan oleh pengguna ATAU sesuatu yang orang ramai boleh dapat di kedai runcit biasa?

bHIP menawarkan produk yang eksklusif, inovatif, unik, kepuasan segera, menyokong kesihatan dan kemewahan. Produk bHIP adalah 100% digunakan dan boleh dihantar ke serata dunia dengan mudah. Harga yang berdaya saing, dengan kos autoship yang sangat rendah dan mendahului dalam industri, seperti icing diatas kek! Try it, Feel it, Share it!

3. Pelan Bonus

Adakah pelan bonus ini adil pada bisnes saya dan network saya?

bHIP telah mencipta satu pelan bonus yang sangat lumayan yang direka khas sehingga 6 jenis pendapatan. bHIP adalah salah satu daripada beberapa syarikat dalam industri yang mempunyai pelan bonus "Pembayaran Infinity". Apakah maksudnya? Tiada potongan pada jumlah tahap tertentu untuk menjana pendapatan. Suatu pelan yang di bina oleh pengedar bagi menyokong Pengiktirafan Dunia abad ke-21 & Program Ganjaran.

4. Sistem

Adakah syarikat ini menawarkan satu sistem yang berkesan dan terbukti untuk membimbing saya membina perniagaan dan network saya?

Sistem latihan bHIP Gobal adalah yang termaju dan direka khas lagi mudah dengan sistem mentor untuk semua pengedar. Dibina di atas platform yang lancar, sistem kami adalah rekabentuk yang benar-benar untuk abad ke-21. Ditambah pula dengan Sistem Support yang mantap oleh MOMB, team online pertama Jus Maqui Berry di Asia!!

5. Masa (Timing)

Bagaimanakah anda menentukan masa yang sesuai untuk memulakan dan terlibat dengan Network Marketing bHIP?

bHip Global baru sahaja memasuki fasa permulaan dan anda tidak perlu bersaing dengan 100,000 pengedar lain yang telah mempertaruhkan wilayah mereka. Dr Charles King berkata," Masa terbaik untuk menyertai sesebuah syarikat Network Marketing adalah apabila mereka menceceh jualan USD50 juta Dollar jualan tahunan!", bHIP Global perfect!!


 KENAPA PERLU SERTAI TEAM KAMI?


SISTEM TERHEBAT 2012

Tanpa Berjumpa sesiapa Network Anda Mampu berkembang secara Automatik


BHIPGlobal bersama MOMB team adalah pilihan yang tepat  dan bijak serta anda berada di landasan yang betul. Kami mempunyai SISTEM Yang Dapat Membantu anda mengembangkan perniagaan Online Network Marketing anda secara Synergy:



Daftar PERCUMA di sini...